NEEM CONTACT MET ONS OP

Vragen, klachten of wil je ons een fijne dag wensen?

E-Mail ons via contact@candlivery.nl of vul het onderstaande formulier in:

Contactformulier

Frequently Asked Questions

Wanneer ontvang ik mijn Track and Trace code?

We doen er 1 tot 3 werkdagen over om je bestelling in te pakken en te verzenden. Dit is sterk afhankelijk van hoe druk het bij ons is. Je ontvangt je code zodra je pakketje 's nachts in het sorteercentrum van PostNL aankomt. Zo weet jij precies weet wanneer de bezorger bij je aanbelt!

Let op: in het weekend werken we niet. Als je in het weekend hebt besteld, ontvang je je track and trace code uiterlijk woensdagnacht.

Ik heb mijn Track and Trace code ontvangen maar de bezorgtijd is onbekend. Wanneer ontvang ik mijn pakketje?

Als jouw Track and Trace link aangeeft dat de bezorgtijd nog onbekend is dan betekent dit dat wij jouw pakketje al wel naar het sorteercentrum van PostNL hebben gestuurd, maar dat PostNL jouw pakketje nog niet heeft verwerkt voor bezorging.

Dit komt voor als PostNL ernstige bezorgvertraging heeft. Meestal geeft PostNL dan ook aan dat ze het momenteel erg druk hebben, maar dat hoeft niet altijd. Wij weten dat het lang kan duren, maar wij hebben geen invloed op de bezorgtijd van je pakketje. Een email naar ons sturen versnelt de bezorgtijd niet. Neem pas contact met ons op als de status meer dan 10 dagen ongewijzigd is. 

Hoe neem ik contact met jullie op?

Vul het formulier in en we geven zo snel mogelijk een reactie. Vergeet niet je bestelnummer te benoemen. Zo kunnen we je sneller helpen.